Tuesday, September 27, 2016

Free Online Trading Videos

Getuigskrifte Om 'n winsgewende forex handelaar kom nie t vereis dat jy in die voorkant van jou rekenaar te sit die hele dag en nag. Jy kan 'n lewe te hê en steeds goed handel. Ek vyf is die handel die Forex mark voltyds vir 10 jaar. Ek ve ontwikkel 'n handel strategie wat konsekwent werk in alle valuta pare, al tydraamwerke en te alle tye van die dag, so daar is iets wat jy sal pas. Ek kan jou help as jy splinternuwe is om handel of as jy vyf is die handel vir 'n rukkie en vereis dat 'n suksesvolle strategie met die on-going ondersteuning van 'n voltydse handelaar. Die beste manier om te begin sou wees om die video hieronder sien en registreer vir een van my vrye handel webinars. Ek bied Forex afrigting, want ek wil om jou te red van die tyd en geld wat ek en soveel ander handelaars verloor probeer om uit te vind hoe om die markte handel te dryf. Ek ve gelewer my Forex afrigtingskursus by mense in meer as 52 lande regoor die wêreld Ek wil graag om jou te help om. Om te begin saam met my op 'n gratis webinar. Klik op hierdie groen knoppie nou gratis opleiding Webinars Ek hou weeklikse opleiding webinars vir nuwe handelaars en vir meer ervare handelaars. Klik op wat reg is vir jou. Van Dairy boer om forex handelaar Die enigste rede waarom goud didn m wag vir goud om die 20 EMO breek op die daaglikse grafiek Woensdag die jongste. Die verslechtering neiging op die 4u grafiek is nie beskadig word nie. Ons het 'n sluiting onder die 10 EMO in die eerste twee 4 ure kers. Dit is baie belangrik vir die hou van die verslechtering neiging momentum. Daaglikse skedule Hoewel prys wip uit die 20 EMO die daaglikse naby steeds gebly onder die 10 EMO. Al die daaglikse aanwysers is afwaarts wys. Die SLowStochastic moet oorverkoop te kry. MACD is net oorgevaar en opskrif neer. Die 10 dae RSI moet die 50 lyn na die DCL bevestig breek. Prys moet die 20 EMO breek en merk die 50 EMO minimum. (Miskien etikette die 100 EMO) So ons is nog nie gereed nie. Volgende week moet ons 'n paar teken van die Fed met betrekking tot die rentekoersverhoging kry. Hulle don t wil skielik verhoog. Vir die volgende goue lopie moet ons goud te paar met die dollar weer. Wanneer die dollar is gereed om af te breek uit die boonste grondgebied van reeks goud sal die finale stoot sy tydren kry. So ek dink in die volgende 5-7 dae gaan ons die siklus lae kry in goud. Ek t dink ons ​​kan die pre-Brexit nag lae breek by 1250. Heel waarskynlik die DCL sal wees om 1290-1300. Tegniese raamwerk is baie aantreklik vir eurnzd, hierdie week. Op 'n daaglikse tyd raam, het die prys van die laer tendenslyn van ons lomp kanaal wip, kan ons 1: 3). Hallo Handelaars Ons hoop dat ons ontleding wat jy kan help in jou handel en as jy belangstel om real-time updates oor hierdie analise te ontvang, kliek op die knoppie op die grafiek is. thank you very much SignalSwiss Handel Kamer: nonsolotrading Gold interessante Discovery Vandag het ek kyk na die weeklikse grafiek van goud. en ek suddently besef dat Gold hierdie potensiaal Cypher Patroon in 'n lang termyn Baie mense my vra kan vorm: Jack, wat is jou siening vir die goud, sou ek dan nou koop ek sal hierdie grafiek gebruik om hulle te vertel: Beste Koop Vlak sal wees 1116,60 Die voltooiing tyd sal 'n paar waar in 2017 Februarie-April Don t raai watter soort ook sal goud ry om dit laag, maar ek sal belangstel om goud te koop op daardie goedkoop prys wees. Hi handelaars, kan ons die gevorderde patrone vir verskillende doeleindes gebruik, in hierdie geval, lomp patrone, gee ons 'n goeie inskrywings in sy gevolgtrekking (teen-tendens), maar kan ook 'n ons uiteindelike verkoop sones (ten gunste van die tendens) - die regstellings. Nou, ons weet ook alles sal afhang van die krag van korreksies, en daarvoor het ons laer die tyd om prys aksie by hierdie tye te monitor. Sterker tendense, laer regstellings en andersom. So, ons koop by patrone gevolgtrekking (kyk oorverkoopte voorwaardes en divergensie) verwag laer graad regstellings (die 38 50) om te verkoop nadat dit en neem die trein. Let op hierdie is 'n tipiese of, as handel setup, kan dit moeilik om hierdie handel geword. Die belangrikste idee is om so gou as moontlik binne die tendens te kry sonder lyding onnodig. Probeer om 'n ogie te hou oor laer tydsraamwerke divergensie en natuurlik die gedrukte struktuur hou. Kort NZDUSD gebaseer op 'n lae VPI / inflasie n RBNZ OCR cut is 90 waarskynlik - 105 minute na die mark oop op 23: 45GMT NZD stel hul Junie VPI druk. - In alle RBNZ mandate herhaal hulle hoe hulle oorweeg VPI hul teiken of diktator van die monetêre beleid hulle het (kyk enige van hul minute ens) wees. - Hul teiken is 2, plus onlangs hulle aangekondig dat hulle 'n / oorgedra ekonomiese assessering (dit lei sou hou om kort verbintenis op NZD verhoog aan die agterkant van verlede week (met NZD val 0,733-0,710) soveel bespiegel dat dit beteken die RBNZ het 'n kop op die VPI druk - bv sy slegte). - Sien hier vir meer besonderhede oor NZD VPI en waarskynlikheid van 'n RBNZ OCR sny: Bloomberg / nuus / artikels / 2016/07/14 / nuwe-Seeland-koers-sny-verbintenis-opkoms-on-onverwagse-RBNZ-ekonomie-update - In eenvoudige terme as VPI versuim om te groei op die kwartaal vir NZD bv 0.4 of het in werklikheid bv gedaal 0.3 of minder - dit is hoogs waarskynlik dat die RBNZ hul OCR koers sal sny, ten einde die VPI, wat op sy beurt waarskynlik NZD sal stuur na 'n terminale koers van 0.67 (kan soveel as 0,65 wees) te verhoog, dus hoekom verlede week ons sien kortbroek verhoog op die paar so vinnig geld probeer om voor te hardloop die mark / druk. Trading Strategie - Kort NZD as VPI druk mis of gelyk aan 0,4 - Stagnante / lae inflasie RBNZ OCR sny waarskynlik: 1. Ek persoonlik het nie 'n belang in die speel van die lang kiwi kant bv As die druk is hoër as 1) die RBNZ isnt tevrede met NZD handel so goed (as gevolg van sy deflationairy druk), so aksie kan kom om die NZD verminder. 2) Daar is ongeveer 300-400pips van nadeel van hier af (ten minste) as 'n RBNZ OCR cut kom, terwyl 'n geen snit sal waarskynlik sien NZD Drift om 0.73 (miskien hoër) sodat die risiko: beloning komplekse isnt as aantreklik vir die onderstebo IMO. 2. Ek sal wag vir die VPI druk op 23: 45GMT - al is dit laer of gelyk is aan 0.4 Ek sal van korte NZDUSD 2lot Markprys 0.68TP1 0.67TP2 0.65TP3. 3. Dit handel is effektief weddenskappe op 'n RBNZ OCR koersverlaging Sien aangeheg poste vir meer besonderhede, maar dit is reeds hoogs waarskynlik - en IMO is 'n definitiewe as VPI is 0.4 (selfs meer so as dit is laer). Ideaal ID graag wou sien 0.3. - Die koersverlaging is ingedeel waarskynlik as VPI kom by 0,4 of minder, want 1) Inflasie is die RBNZ belangrike teiken, sodat stagnasie is wat hulle het om te verhoed dat - 'n rentekoersverlaging is die waarskynlike hulpmiddel hulle ekonomie van negatiewe impak - so hierdie 3 redes saamgestel Ek glo 'n OCR snit gemaak steeds hoogs (80-90) waarskynlik dus lomp verbintenis teen NZDUSD maak vir my sin van hier af. 3. Dit VPI handel, as kom in die kol (0.4 of minder), is ook goed as LDN en NY sessie s sal 8-14 ure totdat hulle begin - sodat jy in staat is om vorentoe te kom van die mark / mostof die sal wees grootste FX vloei. Hoewel die Asië sessie sal wees in volle swang so dont verwag 'n maklike rit - IMO vingers moet wees op die sneller van die kort onmiddellik as 0,4 of meer gesien te voer - NZDUSD sal waarskynlik daal 200 pitte in minder as 30seconds as dié syfers is die geval (indien nie eens vinniger). Enige vrae of kommentaar vra - lees die post ive aangeheg help ondersteun hierdie kort Kiwi handel DEURBRAAK gratis video onthul presies hoe om handel met volledige duidelikheid en vertroue. Jy kan kry, heeltemal gratis, een van my gunsteling handel setups: Die Rubber Band Handel. Jy sal dit kry op dag 4 van my vrye 5-Dag Trading Kursus: Maak geld deur die Breaking Elke Trading Reël Jy al ooit geleer Het jy al ooit gevoel dat dit is ongelooflike hoe die mark doen presies die teenoorgestelde van wat dit veronderstel is om dit te doen is nie verbasend. Jy het waarskynlik reeds weet dat handel is baie riskant en die meeste mense don t geld te maak Hoewel dit is waar, en ek kan t waarborg jou sukses, ek m gelukkig hierdie handel stelsel kies wat s werk vir my met jou te deel. En Ek sal laat jy probeer voor jy koop Hier is wat jy sal kry in my Gratis 5-Dag Video Kursus: Video 1: die neiging is jou vyand 'n up tendens word nie gemeet aan hoër hoogtes en hoër laagtepunte. In hierdie video wat jy sal sien waarom amateurs dikwels hul rekeninge droë deur tendens handel gesuig. en jy sal kry die tendens aanduiding dat 14 minute en 33 sekondes werk. Video 2: Hoe Voor Handel Teen Amateurs met Double Tops en Double Bottoms. en hoe jy kan handel met die voordele. 17 minute en 20 sekondes. Video 3: Die Eenvoudige Secret te maak Kop en skouers Patrone werk en wanneer hulle t Don (Don t durf handel kop-en-skouers sonder hierdie). 17 minute en 42 sekondes. Video 4: Jy kry die reëls vir die MY gunsteling HANDEL SETUP (Die Rubber Band Handel) 16 minute en 33 sekondes. Video 5: My Vyf energie Trading System. Eenvoudige telkaart metode - tel hoeveel energie in lyn te bring out of 5 om die waarskynlikheid van sukses te bepaal. 23 minute en 22 sekondes. Hierdie kursus is ook met grafiek illustrasies en ONLINE Interaktiewe Vasvrae aan die einde van elke video sodat jy kan seker maak dat jy elke les bemeester. DIE REËLS ontvang vir my gunsteling SETUP: DIE rekkie HANDEL, jou gratis inskrywing op my nuusbrief en die 5-dag kursus. Vul die kort, maklike vorm hieronder. Jy sal onmiddellik ontvang 'n e-pos met die skakel na jou eerste video les Vandag het ek respekteer jou privaatheid en sal jou inligting met iemand anders deel nie. Dit sal gebruik word om u te kontak oor meer gratis video's en artikels, asook aanbiedinge op produkte vir die aankoop. Jy kan kies uit te eniger tyd deur kontak my by: Barry TopDogTrading. Wat is jou grootste vraag oor Trading Voltooi die ASK BARRY vorm en 'n vinnige persoonlike reaksie ontvang Eerstens moet ek sê hoe beïndruk ek is met die inhoud van die kursusse. Ek het nog 'n kursus wat my kos duisende bestudeer, maar joune is almal te veel beter. Ek is lief vir die video-formaat, saam met die PDF-lêers om 'n duidelike prentjie van hoe die metode werk te kry. so dankie. Ek is lief vir die stel reëls, die handel planne, die geld bestuur. jy vyf ingesluit alles, en ek m voel uiteindelik soos die stukke van die legkaart is almal daar. Ek m nie eens klaar met alles behalwe wat ek tot dusver vyf opgedoen lyk monumentale. Jou reëls is taamlik swart en wit en maak dit maklik om die tendens en die groter prentjie te identifiseer. Jou metodiek in die kursus is ongelooflik konsekwent. Ek kan e-pos wat jy vir enige vrae wat verband hou met jou leringe nie, maar jy vyf het my gehelp geweldig reeds en ek het geen berou met my aankoop. Jy is 'n uitstekende onderwyser en ek sal belangstel in enige toekomstige video's wat kan aansoek doen om daytrading termynmark wees. Beste klas I ve ooit geneem. loshande. Ek moet jou vertel - net die insig wat ek opgedoen het van die eerste drie lesse oor hoe die huis speel gedraai my ES handel heeltemal rond. Dankie


No comments:

Post a Comment