Saturday, October 15, 2016

Forex Trading Million

Kan jy regtig 'n miljoenêr van Forex Trading Daar is 'n paar vrae wat dikwels gevra word deur beginner handelaars: Hoeveel geld kan ek deur forex elke maand Hoeveel handel Opstellings sal ek elke dag Hoeveel pitte kan ek elke maand Kan Ek begin met 'n 100-rekening Onder al die gereelde vrae, daar is 'n vraag wat ook gevra deur 'n paar beginner handelaars: Kan ek 'n miljoenêr deur forex die kort en eenvoudige antwoord op die vraag is ja, jy kan. Daar is so baie valuta handelaars wat miljoenêrs geword. So kan jy 'n miljoenêr te word. Inderdaad, kan almal 'n miljoenêr deur forex geword. Daar is so baie werk wat jy kan volg en 'n miljoenêr. Dit is nie die taak wat aan jou 'n miljoenêr. Dit is wat die werk behoorlik te volg om 'n miljoenêr geword. Byvoorbeeld, daar is so baie miljoenêr makelaars en makelaars in groot stede soos New York, Washington, Londen, Toronto, en. Maar hoe kan 'n paar van hulle miljoenêrs geword, en die meeste ander nie, selfs nie een koop nie elke maand ook al die rede is, dit het niks te doen met die eiendomsbedryf self, want dit is dieselfde vir al die agente en makelaars. Die rede hiervoor is in die agente en makelaars gedrag en styl. Dit is dieselfde met forex. Dit moontlik om 'n miljoenêr deur forex geword as dit moontlik is om 'n miljoenêr deur-beurs geword. ontwikkeling, bemarking, invoer en uitvoer, bou, en hoe meer belangrike vraag is ek het reeds 'n artikel gepubliseer oor hoe 'n multi-miljoenêr deur forex. Maar dit artikel is hoofsaaklik gefokus op die behoorlike geldbestuur metodes. Terwyl jy regtig nodig het om hierdie artikel sorgvuldig deur te lees, moet jy die onderstaande woorde te lees om te weet oor die hele proses om 'n miljoenêr forex handelaar. Om 'n miljoenêr forex handelaar geword, eerste jy het 'n goeie forex handelaar geword. Ek bedoel jy 'n handelaar geword. As jy dit reg te kry, kan jy jou rekening groei (selfs al is dit 'n te klein rekening), en het miljoene dollars na 'n ruk. So 'n miljoenêr geword, die eerste wat jy moet fokus daarop om 'n goeie handelaar. Hoe kan jy 'n deurlopend winsgewend Trader Daar is twee maniere om dit te doen. Een manier waarop die moeiliker weg is wat jy probeer om te veel handel stelsels, robotte en tydraamwerke volg, en jy sit by die rekenaar vir 'n paar uur per dag. Dit is die harde manier wat jy skaars kan neem om jou bestemming. Die eenvoudiger en makliker manier is dat jy net leer om die forex basiese beginsels. en dan 'n eenvoudige en sterk handel stelsel. Dan moet jy demo handel jou handel stelsel om dit te bemeester. As jy daarin geslaag om wins te maak konsekwent vir 6 agtereenvolgende maande ten minste, kan jy 'n klein live rekening oop te maak en te begin oefen daarmee. As jy wins konsekwent te kan maak vir 6 agtereenvolgende maande met jou lewe rekening, die manier waarop jy gedoen het met jou demo rekening. dan al wat jy hoef te doen, is dat jy aanhou handel met jou lewe rekening en groei sy balans. As jy aanhou om handel geduldig, kan jy jou rekening groei tot 'n groot rykdom veel eerder as wat jy dink. Dit is die gierigheid wat laat jou dink dat dit te lank om 'n 5000 rekening te groei tot 'n miljoen neem. As jy bereken en te sien wat dit neem jy byvoorbeeld 5 jaar om dit te doen, jy gee op dit, en jy probeer om 'n ander metode wat jou rekening vinniger kan groei vind. Dit is een van die grootste foute wat 'n handelaar kan maak, omdat ek so baie handelaars wat meer as 10 jaar vermors op soek na 'n meer winsgewende handel stelsel gesien. Hulle het nie net nie kon vind of so 'n stelsel te ontwikkel nie, maar ook verloor die kans om geld te maak en groeiende hul rekeninge deur middel van 'n handel stelsel wat stadig maar seker gewerk. Gebruik hierdie sakrekenaar om te sien hoe 'n 5000 rekening in 4,097,003.56 kan draai na vier jaar, en 21,919,993.73 na vyf jaar, as jy net 15 wins elke maand te maak. Vier of vyf jaar is nie 'n te lang tyd om 'n miljoenêr geword. Naas, baie handelaars in staat is om 'n baie meer te maak as 15 wins per maand. Ek don t wil enige nommers hier nie dat hy beskuldig word van misleidende die beginner handelaars gee. Maar, daar is so baie handelaars wat maak 'n baie meer as 15 wins elke maand. Dus, kan hierdie handelaars miljoenêrs veel eerder as 4 of 5 jaar. Jy kan een van hulle te wees. Is jy gereed om die eenvoudiger en makliker manier om 'n konsekwent winsgewende handelaar geword volg, en so 'n miljoenêr Begin van die regte plek en volg die regte pad sonder enige tyd mors en die besteding van geld en deur die neem van die laagste moontlike risiko: Word 'n winsgewende Forex handelaar in 5 maklike stappe of jy dink jy kan, of jy dink jy kan nie, jy is reg. - Henry Ford Hi Chris Wat is jou gedagtes oor NZDUSD daagliks as 'n vorm handel Ek dink die mark is uitgeput sterk breek van BB as huidige kers sluit so sterk bullish dit lyk 'n sterk lang inskrywing. Dit is my eerste dag van die lees van die kaarte per jou strategie, so sal jou kommentaar verwelkom. Dankie Chris Pottorff Welkom by LuckScout. Die patroon is nie sterk genoeg dusver. Laat ons kyk hoe die huidige kers sluit. Ek het gedink oor dieselfde ding, soos Adam oor NZDUSD, maar NZDUSD net gebreek maandelikse ondersteuning en het nog nie regtig afgeskuif, so ek is nie seker nie. Chris, oor USDCAD, vir die laaste lomp opstel jy dit aangeteken 98. Daar is 'n ander een vorm in die daaglikse grafiek. Hi Adam Stanley, Beide die nuutste setups julle op Nzdusd en USDCAD genoem is nie sterk opstel. Sal gevaarlik wees as ons ingaan Dankie, hierdie artikel is nog 'n groot motivering vir ons. Ek wil u vra oor NZDUSD, ek dink op 'n maandelikse tyd ons op support lyn ondersteun word, en op 'n daaglikse mooi lomp oorweldiging is die vorming van 'n sterk LBB tempo, maar ons moet wag vir geslote. Chris, ek het 'n kort posisie op NZDUSD gebaseer op die DBB stelsel op die weeklikse tydraamwerk. Nou, 'n positiewe oorweldiging patroon gevorm op die daaglikse grafiek. Ek doen nie dink dat hierdie opstelling is sterk hoofsaaklik te wyte aan die kers se lang boonste skaduwee. Maar wat beteken dit vir my reeds oop posisie Moet ek maak dit as gevolg van die teenwoordigheid van die lang opstel (hoewel swak). Vandag is die meeste van my oop posisies (gebaseer op DBB) druk op die SL. Toe ek omdraai sien ek dat in die meeste gevalle was daar 'n swak (geen BB tempo of swak kerse) opstel gevorm met die laaste twee kerse. Oorweeg dit asseblief om dit as 'n algemene vraag. Ek het baie keer lees jou strategie vir die maksimalisering van winste deur die opening van twee posisies. Het jy 'n swak opstel gebruik as 'n aanduiding dat dit tyd is om die tweede oop posisie Chris Pottorff Die boonste skadu van die daaglikse kandelaars vertel my dat Bears nog die beheer te sluit. So het die prys kan laer gaan. Maar hou of sluiting van die posisie is jou eie keuse en is wat jy het om te besluit oor. Het jy 'n swak opstel gebruik as 'n aanduiding dat dit tyd is om die tweede oop posisie sluit wanneer die posisie 'n goeie wins gemaak het, ja. Maar toe die neiging is sterk en die swak opstelling net gevorm as die eerste ommekeer, dan hou ek die posisie. Soos ander het melding gemaak van die USDCAD is op soek na 'n potensiële handel, maar blyk te 2 negatiewe punte het. Lang stert op die tweede kers wat blyk te wees, want dit is vas op die middel band op die 4hr grafiek. Dit lyk ook soos USDCAD het nog 'n bietjie stoom daaragter, met 'n konstante zigzag in 'n uptrend beweging. Tot dusver is dit doesn t lyk soos 'n 100 meter handel. Chris Pottorff Jy is reg. Tot dusver USD / CAD het nie gevorm n 100 opstelling. Uptrend is steeds te sterk. Top 5 Forex Million Deel 1 Mense ernstig maak groot geld in die forex mark. Forex miljoenêrs bestaan, in die sin dat daar mense is wat in die voorkant van die rekenaar sit kyk na die dieselfde MT4 kaarte as wat jy. Maar hoekom doen jy verloor Hoekom doen hulle wen Jy weet die antwoord Don t jy. Ek hou aan sê dit dat forex moet baie geduld, volharding, dissipline en dat gewone harde kern, deur wat ek bedoel leer nie opgee. Diegene forex miljoenêrs wat het dit alles verloor baie keer. Hulle verloor groot geld, maar opgee wasn t 'n opsie. Die truuk is, met elke val, was daar 'n nuwe les geleer, hulle het genoeg keer dat hulle in staat is om reg te stel byna al die foute daar kon wees om hulle te maak die forex voor dat hulle nou vyf is. En dit is wat die meeste van ons handelaars gebrek Hierdie eienskappe wat hulle besig is om op die top. In geen spesifieke volgorde van eerbied, het ek die top forex miljoenêrs lewe (kaal in gedagte dit is my persoonlike lys) versamel. Dit is 'n lys van mense wat ek bewonder en kyk op na, leer baie by hul leefwyse, styl van handel en enigiets wat ek kan vind oor die wat kommer handel. Bill Lipschutz Lipschutz is deur geen twyfel een van die beste forex handelaars in die lewe. Hy geërf 12, 000 miljard se aandele na sy ouma gesterf het. Hy belê 'n klomp van die tyd lees en leer oor die mark wat later sou piek sy belangstelling in finansiële handel. Hy het hierdie aanvanklike belegging aan 250000. maar verloor dit alles, iets wat hy beskou as 'n baie waardevolle les wees. Hy volhard en dit s nou bekend dat Bill meer as 300 miljoen per jaar gemaak het in die handel net oor die forex mark. Bruce Kovner Bruce Kovner geleen 3000 om handel te dryf, omskep dit in 40000 en dan terug na 23000 voordat jy besluit om uit te klim. 20000 van suiwer wins van 'n aanvanklike 3000. Nie sleg nie. Maar om terug te kom van 43000, Bruce Kovner gesê dat die handel gedink hy een waardevolle ding elke handelaar moet weet oor: Risikobestuur. Kovner het 'n herehuis in New York wat 'n voorsprong gevoer kamer te beskerm teen 'n chemiese, biologiese, of vuil bom aanval het. Wat kan t jy doen wanneer jy die geld ve got. Hy is die moeite werd 4800000000 dollars as van Maart 2014. George Soros Jy verwag hy volgende didn t jy George sit op sowat 26500000000 D. Hierdie man het insig. Soros geniet dubbele burgerskap uit Hongarye en die VSA. Die kredietkrisis van 2008 en wat dit beteken dat ek sou aanbeveel jy kyk na: Hy het 'n boek, die nuwe paradigma vir Finansiële Markte geskryf. Dit is net 208 bladsye en jy kan 'n baie van hierdie boek leer In 2009, George Soros het gesê s geen teken dat ons oral in die buurt 'n bodem. Griekeland kan hiervan getuig. Joe Lewis Dit is 'n man wat my persoonlik inspireer baie. Hy is die moeite werd om 4,7 miljard. Hy verkoop sy familie besigheid om 'n begin kapitaal te kry in die forex mark en daarin geslaag. Hy het voorheen saam met George Soros, nog 'n suksesvolle handelaar. Joe is nou 'n belasting ballingskap in die Bahamas en woon 'n gelukkige lewe soos die een by die geld sou doen. As jy 'n aktiewe forex handelaar weer, sou jy weet omtrent hom. En o, daar is 'n ander Joe Lewis. Maar hy is niks naby die Joe Lewis Ek skryf oor, is hy eintlik die teenoorgestelde. Alexander Elder Hierdie man is 'n dokter, 'n psigiater. No Ernstig. Op die ouderdom van 16, destyds, het hy mediese skool. Hy verstaan ​​die sielkunde soos dit is niemand se besigheid, wel, ek don t wil om dit te sê, maar duh. En die toepassing van sy kennis op die gebied van handel maak hom een ​​van die beste handelaars in die lewe. Hy het 'n paar boeke sover ek weet. Een daarvan is wyd aanbeveel: Kom in my Trading Kamer: A Complete Guide to Trading. Die snaakse ding is dat ek kan eerlik t vertel hoeveel Alexander is die moeite werd, maar te oordeel aan sy vorige suksesse met handel en handel boeke, enige kan wed sy netto waarde is meer as van 1 miljoen-kerf. Maar hom in hierdie lys ingesluit ek in elk geval, want hy werd volgende Related Posts Alex Hoop, 23-jarige miljoenêr, in hegtenis geneem in die Verenigde Koninkryk Vir Trading Skema In Maart is 23-jarige Britse minister van buitelandse valuta handelaar Alex Hoop opslae gemaak vir berigte spandeer meer as 320,000 op sjampanje by 'n Liverpool nagklub. Presies een maand later, is hy terug in die nuus. Maar hierdie keer, in plaas van drankoffers dit is oor bewerings. Hoop is in hegtenis geneem Dinsdag deur die VK se Financial Services Authority onder verdenking van betrokkenheid by 'n ongemagtigde handel stelsel buitelandse valuta, City voormiddag berig. Sy publicist, wat Plaas A. M. aan dat Hoop ontken die bewerings, het geen verdere kommentaar lewer wanneer gekontak deur The Huffington Post. 'N bietjie meer as 'n week gelede, Hoop gekom om HuffPost se kantore om te praat oor sy passie vir buitelandse valuta handel en die publiek se gemengde reaksie op sy nagklub besteding boemel. Geklee in 'n skerp donkerblou pak en dra 'n duur horlosie met 'n paar wit atletiek sokkies, Hoop gesels oor sy opgang te handel ster, sy afkeer van die celebrity lewenstyl en wat dit beteken om sinvol beswyk. Maar gegewe die onlangse gebeure, hoop kan s kritici geregverdig voel in die veroordeling van sy dekadente vertoning van rykdom te midde van 'n sukkelende wêreldekonomie. En die ondersteuners wat Hoop se sukses gelukgewens, vra vir verhandeling wenke via sy Twitter rekening. kon word met die tweede gedagtes. Hier is wat Hoop te sê gehad het toe hy HuffPost besoek verlede week, voor die inhegtenisneming nuus gebreek het. HuffPost: Jy leer jouself die buitelandse valuta mark. Waarom, dink jy jy vyf was so suksesvol Alex Hoop: Omdat ek vyf letterlik toegewy my hele lewe daaraan. Ek ve baie hard gewerk, selfs wanneer vriende partytjies op die naweke en dit en dat. Dit wasn t my. Ek m nie 'n groot-headed persoon nie, maar ek glo my sielkunde is net ongelooflik. Die manier wat ek dink, ek m amper soos 'n robot toe ek handel. HuffPost: So geluk kom nie t in die vergelyking Alex Hoop kom: Mense sê altyd O is dit dobbel. Raai is dobbel, om te weet wat jy weer doen gelyk aan 'n berekende risiko. As ek oor die pad en ek kry omgestamp deur 'n bus, wat is 'n waagstuk Ek het. Maar as ek m oor die pad oor te steek, en ek sien verlaat, Ek kyk regs en ek nog kry omgestamp deur 'n bus, wat is OK, want ek die situasie ontleed. Dit is die verskil tussen handel en dobbel. HuffPost: Waarom buitelandse valuta Alex Hoop: Die rede waarom ek handel buitelandse valuta en nie die aandelemark. is as gevolg om geld te maak op die aandelemark wat jy nodig het om die binnekant weet en wat s gebeur. Dit is genoem binnehandel. Regtig, jy don t wil 'n deel van dit wees, want dit is natuurlik onwettig. Maar die geldeenheid mark is so 'n groot mark. Dit is makliker om goed te doen, want dit makliker om te voorspel is. HuffPost: Jy vyf 'n baie sukses en blootstelling het onlangs. Hoe lyk dit 23 jaar oud en partytjies met Britse sokkersterre en celebs soos Katie Price Alex Hoop te wees: Vir my is dit is nie my leefstyl. Wat ek vyf is besig om die laaste vyf jaar werk en onderrig buitelandse valuta. So om uit te gaan een aand en kry soveel aandag van die media, dit is nogal snaaks. Maar ek m nie Starstruck of iets soos dit, ek m 'n baie nederige man. Daar is nie baie mense wat ek vergoden, want as jy konsentreer op wil wees soos hulle is, hoe gaan jy ooit gaan wees soos jouself HuffPost: Wat het gebeur die nag jy die Ace of Spades Alex Hoop gekoop: Ek het uitgenooi na 'n klub in Liverpool . Daar is hierdie groot bottel sjampanje genoem Ace of Spades, 30 liter, dit is 'n baie unieke bottel. Mense soos Jay-Z het dit gekoop. Dit is spesiaal gemaak in Frankryk. Ek m nie 'n drinker glad, maar ek nog altyd wou dit bottel koop. En ek het by myself gedink, ek behandel myself nooit, ek don t het 'n flitsende motor, maar as ek uitgaan laat my bottel te koop, en vir my is dit sal wees soos 'n prestasie ding om te sê: Ek ve goed gedoen, ek m met 'n bietjie pret en dat is dit. Dit was meer vir die ander mense rondom my. Ek het 'n klomp geld by 'n nagklub vir 'n normale persoon, maar vir my is dit wasn t so 'n groot bedrag as gevolg van die feit dat ek baie goed ve gedoen in my veld. HuffPost: Het jy voet die hele 320,381.65 wetsontwerp Alex Hoop: Ja, opgetel Ek het sowat 80 persent van daardie wetsontwerp. Maar wat uniek bottel was iets wat ek betaal en was gelukkig om te betaal vir, want dit is iets wat ek regtig wou. Ek dink net drie of vier mense in die wêreld nog ooit gekoop het wat, so is dit vir my om die jongste dit is soos regtig netjies wees. Ek het jou gesê, Jay-Z se dit gekoop het en wat verband hou met iemand soos wat net deur die koop van 'n bottel sjampanje is baie nice. HuffPost: Wat is jou reaksie op al die kritiek Alex Hoop: Wel, ek d sê 90 persent van die kommentaar is positief. maar jy weer altyd gaan negatiewe kommentaar soos op iets te kry. Dit is soos Beyonc. Sy is 'n groot sanger, sy het 'n groot video's en jy het 99 persent goeie kommentaar, maar jy sal altyd een of twee mense wat kan sê, ek don t dit wil hê. Maar dit net kom met 'n gebied as jy goed doen weer, baie stomp te wees. Ek ve coped met dit goed so dit kom nie t pla my. HuffPost: Hoeveel is jy eintlik die moeite werd Alex Hoop: Dit is in die miljoene. My korttermyn doelwit is om 'n hele klomp geld in te samel. Veertig, Vyftig Miljoen sal wonderlik wees in die volgende vyf tot tien jaar. Vir iemand van my ouderdom in die Verenigde Koninkryk, ek m doen baie, baie goed. HuffPost: Jy tweeted 'n skakel na 'n persoonlike finansies artikel deur Bankrate verlede week dat aangeraai om mense om sinvol beswyk. Dink jy die Ace of Spades is 'n sinvolle pralerij Alex Hoop: Duur is so 'n unieke woord isnt dit wat jy kan kyk na dit uit 'n goeie sin of 'n slegte gevoel, maar weens wanbesteding is natuurlik spandeer en dit is oor die besteding van 'n verantwoordelike. Ek hou daarvan om klere te koop, sal ek erken dat ek m n shopaholic. Daar is niks verkeerd in daardie. HuffPost: Wat gaan jy doen vir jou 24 verjaarsdag nog 'n bottel van Ace of Spades Alex Hoop: Nah, ek dink ek sal na New York gekom en het 'n rustige een by 'n restaurant. Ek sal gaan na hou LAVO of Tao. iewers soos dit. Kyk hieronder vir die verskillende kante van handelaar, partier sien en nou vermoed, Alex Hoop: Alex Hoop


No comments:

Post a Comment